Alla inlägg den 6 april 2011

Av Inge Gullinger. - 6 april 2011 15:41

Hej är ny med att blogga på denna sida men skall försöka skriva en gång om dagen eller en gång i veckan i alla fall ,få se hur det utvecklar sig.

Idag så har det varit en helt vanlig dag fast i morse upptäckte jag att plånboken var borta i jackfickan så jag fick cykla hem från jobbet och se om den ramlat ur jackfickan och låg längst vägen ? vilket den inte gjort då den låg hemma på köksbordet verkligen skönt säger jag bara. Sedan har jag jobbat med några möbler som jag restaurerat sedan en tid samt åkt till secondhand som får in möbler från oss bla ....och diskuterade om vilka priser man skall sätta ?! verkligen kul att få vara med och känna sig lite viktig.     


Sedan skall vi flytta ett piano imorgon vilket skall bli intressant ,idag köpte vi även  in sådana här bärselar som vi skall ha när vi lyfter tunga möbler jag har aldrig hört talas om sådant förut men jag provade bära en kollega och det påminde faktiskt om när jag hade "Wylie" i en liknande bärsele när hon var riktigt liten fast detta var något helt annat jag gick med  en 31 årig man på 87 eller 90 kilo.  men den funkade och vikten fördelades fint. mellan mig och detta "objekt"  hehehe.


Vi höres Kram.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards