Alla inlägg den 10 april 2011

Av Inge Gullinger. - 10 april 2011 13:48

Idag är det dagens mest drygaste dag ,Jag skall inte göra något "skit" bara lata mig och sedan villa efteråt  hehehe.

Skojar bara skall Diska och Tvätta samt plocka undan dotterns leksaker och damma av lite sedan har jag det gjort och behöver inte tänka på det imorgon.

Och jag skall senare gå ut lite i det finna vädret  "OM VÄDRET FINNS KVAR NÄR JAG KOMMER UT"

Annars känner jag mig allmänt gnällig och dryg fast det behöver man inte tala så högt om.

Vaknade kl 10 idag av att Morsan ringde och berättade att Krister och hans son med respektive var i Kyrkan och Mamma satt ute i Carporten och möss i det finna vädret.

Verkligen avundsjuk på Mamma och Krister som har den ute möjligheten jag har visserligen min finna Balkong som behöver soppas av samt har jag lite bråte som behöver plockas bort .

Kan få det mysigt där ute när jag tänker efter har lite idéer till sommaren som är på ingång och kan fixa lite blomrabatter och lite annat kul. =)

Kanske en duktig  piga som kan göra arbetet åt miiiiig med hmm ??????  fast det fungerar nog inte på det sättet ????

Nu blev jag väldigt pigg och alert skall låta tanke gå till handling idag.

Skall Fixa Disken och Tvätten sedan ge mig på Balkongen.

UPP TILL HANDLING !!!!!!


Kramar // Inge.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards