Alla inlägg den 29 april 2011

Av Inge Gullinger. - 29 april 2011 15:31

Hej alla mina Väner nu är det Fredag igen och det känns otroligt avkopplande efter en händelserik dag på arbetet ! 

Har i morse åkt med 2 kollegor och tömt ett Garage vilket gick snabbt och smidigt därefter kastat på tippen och sedan stannade vi hemma vid mitt för jag hade glömt min lunch och mitt Pass som jag körde ifrån på morgonen ,skulle ha gjort ett Bank ärende idag men det behövde jag inte göra så Passet var onödigt idag.



Har även Restaurerat en Möbel och vid slutet av dagen Packade vi Lastbilen med Ny Renoverade fina Möbler som vi la filtar om......

en Soffa och flera finna stolar och ett vackert bord mm.. Som Högskolan i Gräsvik köpt och som vi skall leverera på Måndag.



Vi Avslutade dagen med Ficka utomhus och hade det så trevligt utanför på planen i det finna vädret så man nästan inte ville åka hem ifrån allt "skratt och snak" men sedan så körde jag  hemmåt och har inte kommit längre än till hit typ!!!


Imorgon så bär det av till att köpa lite nya kläder och sedan skall Jag ut till Gräsvik och grilla med Syrran och våra vänner.Det skall bli så skönt att få umgås med Vännerna och bara vara ..liksom. =)


//Kramar  Inge.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards