Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Inge Gullinger. - 2 maj 2011 17:54

Idag har Måndagen varit mycket bättre än vad dom brukar vara=)idag har jag och en kollega hämtat möbler från en lägenhet som en kvinna skänkte till oss och det var ju ingen skit direkt som hon skänkte utan fräscha Möbler och lite prylar bla  hyllsektioner som knappt var ett år gamla och som enligt henne got åt åtskilliga tusenlappar ,kan bara säga en sak      



"Jaaaa vadå" ??  skulle du skänka bort en möbel för typ ??!! 10,000 kr som inte är ens ett år gammal ???


I alla fall var hon "ovanligt" generös och det finns faktiskt alldeles för få av den sorten !!!

(om dessa bra människor ens finns ??

Jag är det i alla fall inte !! .....Är du ???



Sedan fick jag och två till den stora "äran" att leverera finna gamla Möbler till högskolan i Gräsvik  till deras cafeteria!!! och en viss person var så överlycklig över "utsikten" och jag förstod honom mycket väll...           





Ha det bra mina vänner !!   


//Kramar.













Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards