Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Torsdag ,snart är det Helg.

Av Inge Gullinger. - 5 maj 2011 20:15

Hejsan mina vänner Idag är det Torsdag om ni inte viste det ??? vilket betyder att det snart är Fredag och snart helg =)  Jag har bara haft verkstads arbete idag och "BARA" varit "duktig" hmm ... =/ Vi får ta det med en nypa salt hehe.   


Imorgon skall jag hämta min bussiga lilla solstråle från dagis då hon skall vara hos mig över helgen vilket skall bli spännande eftersom hon har börjat komma in i en rolig period då hon blir mycket arg och på dåligt humör när hon inte får som hon vill    ....hehe....jag har ju hört av mamma Tess om Wys små humörs svängningar "MEN" det fixar man ju lätt!!!      


Jag har ju alltid trott att hon kommer att bli en mycket bestämd liten tjej så nu i morgon får vi se hur "Min lilla oskyldiga Prinsessa " kommer att vara i morgon.     


//Kramar Inge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards