Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Inge Gullinger. - 6 maj 2011 20:34

Hejsan mina vänner !!  

Idag hämtade jag Wy från dagiset och hade förberett med lite frukt

vi gick först hem och lämnade hennes väska sedan gick vi till Lekparken och var där en stund sedan gick vi till den stora ängen och satte oss på gräset och åt lite frukt och plockade med blommor och vi såg ett tio tal hästar på håll som vandrade på rad mot en skogs stig och vi mötte även samma hästar och ryttare när vi var på en spännande upptäcktsfärd ute i det gröna

vilket glade Wy eftersom hästar är ju hennes favorit ämne. =)  




När man sitter ute så med tösen så märker man samtidigt hur vackert omgivningen är eftersom man i regel aldrig tar sig tid att begrunda ,jag älskar verkligen mitt bostads område med den lantliga ,idylliska naturen.    



Väll hemma så var det verkligen bus och lek på schemat samt så tittade vi på "Pippi långstrump" och hade verkligen fredags mys

Nu sover hon väll belåtet i sin säng efter en väll berikande dag.


Och det var heller inga tjurerier eller något sådant idag utan vi hade det bara roligt och mysigt.


Imorgon blir det mera äventyr eventuellt på Wämöparken med Tjejerna  


//Kramar  Inge.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards