Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Inge Gullinger. - 9 maj 2011 20:54

Hej alla !!

Idag har det varit rätt segt på jobbet vilket jag inte var ensam om att tycka ,alla gäspade mer eller mindre.

Har själv varit seg och trött nu under en tid förmodligen vädret som spökar.

Det har sannerligen varit skönt väder idag ,alla på jobbet  passade på att ta en riktig lång lunch paus idag och satte sig utanför och njöt ute i den varma solen.





Efter jobbet så veckor handlade jag på Willys.


Wylie åkte hem i Lördags kväll jag fick höra följande dag att hon hade mått dåligt under natten och blivit sjuk vilket jag misstänkte då hon inte var sitt vanliga jag under Lördagen då vi var på Wämöparken ,men enligt "Tess" var hon ändå pigg under Söndagen då hon ville ut i trädgården och hoppa på sin studsmatta ,så det är ju ändå fart på henne...hehehe. =)



NU skall Jag fixa lite innan jag går och lägger mig  Så ha det gott alla.






//Kramar Inge.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards