Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Inge Gullinger. - 25 maj 2011 18:57

Hej Mina Kära Vänner =)


Idag var det fortsatt arbete i våra nya Lokaler

och jag fick som vanligt mera färg på mig själv än på vägarna

vi var där hela dagen utom på lunch rasten då vi åkte tillbaka på Vedeby men efteråt åkte vi ditt igen och jag fortsatte att måla .....Ehhh  "Försökte" måla på vägarna.






Imorgon är det dags att Köra till Skåne land !!!!  Jag och min arbetskamrat skall ju åka till "Trollarp" och flyta upp ett Par till Småland och det kommer att bli mycket spännande =)   



Jag var på Cykelverkstan idag och skulle hämta min älskade Cykel  men dom meddelade att dom ville bytta hela bakhjulet så min cykel blir nog klar i alla fall Fredag. 








 

Saknar min  älskade Cykel är sååå beroende av den lika mycket som en mobil ända skillnaden är att jag inte pratar med cykeln ....... i alla fall inte Offentligt !!     






Skall upp tidigt imorgon skall ställa väckarklockan på 04:30 då vi skall åka från jobbet kl 06:00.    


Jag vet några som inte kan håla sig för skratt !!!  


"SKA DU GÅ UPP SÅ TIDIGT HAHAHA!!!!"


" HAHA...Skratta bäst som skrattar sist"



Kramar// Inge




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards