Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Inge Gullinger. - 27 maj 2011 19:12

Hej mina små vänner =)


Igår var det en mycket bra arbetsdag då jag och min Arbetskamrat åkte själva upp till trollarp i Skåne med Lastbil samt påkopplat mindre släpp.  och dom som vi flyttade åt var en del utav en LP Verksamhet i Kristianstad som dom båda varit Föreståndare över men nu skulle dom flytta vidare uppåt Småland vilket vi och vår last sedan färdades upp mot =)


och väll framme i Småland träffade vi några andra personer som tillhörde en LP verksamhet i Småland (om jag förstod det rätt ??)  som hjälpte till och lasta ur och   allt gick med en rykande fart.

Det är alltid roligt att träffa nya människor och dom var riktigt trevliga.


och dom två som vi flyttade upp är ju personer inom Denna verksamhet och pingstkyrkan som jag kommer att träffa igen under LP möten och Speciellt det stora LP mötet  i slutet av Juni. så det är roligt att knyta lite nya bekantskaper.



Idag så var jag ledig eftersom jag och min kollega som också tog ledigt  kom hem gaska sent samt arbetat övertid bla...  jag tänkte bara vilat ut idag men fick ett telefonsamtal och det resulterade i att jag fick sätta mig på bussen och uträtta ett mycket viktigt ärende sedan efteråt kom jag på att jag hade ett ärende till på "Sportson" då jag hade min Cykel där på Reparation sedan i Tisdags och idag skulle den vara färdig så jag hämtade den efter att jag uträtat mitt första ärende och efter "Sportson" så handlade jag på Willys och därefter hämtade jag min Älskade dotter på Dagis och haft roligt så man har haft mycket att göra idag =))






min Cykel var perfekt att köra med lätt trampad och man riktigt gled över uppförs bakarna så nu har man förstått att det inte var mig det var fel på när jag inte kunde trampa upför utan det var fel på CYKELN ...hahaha !!! Äntligen var det inte jag som var anledningen. =)



Min Dotter och jag var ute och spanade efter hästar hon var även lite bekväm idag och ville sitta i vagnen och det slutade med att hon fick som hon ville ..hehe =)

och vi drog till stora Ängen i Spandelstorp och där stod tre livs levande hästar med varsin ryttare på ryggarna och vi satt och beskådade dessa och undrade vad dom pratade om fast vi begrep inte gnägg språket så bra ????






Wy åkte hem kl 19:00 ikväll och jag lovade henne att nästa gång hon kommer skall vi gå på häst spaning på Ridskolan och så skall hon få rida på den Populära trä hästen.


I Morgon skall jag tillbaka till Skåne då jag och mina syskon skall fira  "Moder naturs"  Födelsedag  hon fyllde på Norska Nationaldagen vilket hon kan ha roligt med ibland  att hon gör !!   så vi firar henne imorgon istället då vi inte kunde innan.


Kramar // Inge.




 






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards