Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

Onsdag.

Av Inge Gullinger. - 1 juni 2011 13:45

Hej alla !!


Idag så arbetade vi bara halva dagen sedan är jag faktiskt  ledig resten av Veckan !! verkligen toppen=)

Hämtade ett Piano idag som vägde säkert som två Valrossar i medelåldern på en hett strand. 


 



Otympligt och fruktansvärt tungt trots att jag och min kollega använde bärselar så var vi tvungna att ringa efter förstärkning när vi burit ut den till trappen och det var enbart 5-6 trappsteg i den smala gången  ner till

ytterdörren så ni kan tänka er vilken kris det var men när Chefen och en medarbetare väll var på plats så gick det framåt





fast vi var nära att tippa hela Pianot

vid grinden men som tur var kom ingen till skada.





Vi fick i alla fall efter mycket svett och svett och åter svett in Pianot i lastbilen och vi behöver inte tänka på den  fören nästa vecka då  chefen skall bestämma vad han vill göra med den.



På Fredag har jag min dotter över helgen skall verkligen bli roligt och som jag minns föra Veckan har jag lovat henne att vi skall gå till Ridskolan och rida in den däran trä hästen.=)


Kramar //Inge.

 
 
modernatur

modernatur

4 juni 2011 08:09

Det lät farligt det där med pianot, akta din rygg.
Vi är lediga måndag också du, det är också en helgdag. Verkligen en minisemester, ledigt från onsdag till o med onsdag:)))))
Varmt har vi också, nästan för mycket.

http://modernatur.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Skapa flashcards