Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

Måndag.

Av Inge Gullinger. - 13 juni 2011 17:09

Hej igen mina små vänner =.


Idag har Måndagen verkligen varit en sådan där typisk Måndag   


Allt kunde varit bättre jag har inte mått så bra

har liksom känt mig risig hela dagen och känt ett lätt illamående komma och gå.


Vi hade ett flyttuppdrag idag som jag och 5 till sysslade med

2 städade medan jag och dom övriga bar ner till flyttlastbilen ,men vi fick även sortera och packa men som tur var så hade dom själva packat en del.






Och som jag minns tidigare så skrev jag om att vi på jobbet hade som krav om att det redan skulle vara nedpackat när vi skulle komma  vilket jag hade missuppfattat !! Vi tar os  även an sådant också. =((  


Jag försökte jobba i ett lugnt tempo och tog även  pauser emellanåt för att klara mig igenom dagen vilket jag lyckades göra fast det är svårt att ta det extra lugnt då jag älskar att hålla igång när jag jobbar.  



Vid slutet av arbetsdagen så trampade jag lite fel i trapphuset och framstupade nerför den sista halva biten utav trappen men mitt vänstra knä tog emot den värsta utav av smällen !! ;) 






Fick verkligen lust när jag låg där med rejäla smärtor i mitt stakars vänstra knä att sjunga "Pärlporten är öppen"    





Kram //Inge.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards