Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Tisdag.

Av Inge Gullinger. - 21 juni 2011 17:47

Hejsan =)



Lite har ju hänt sedan sist jag skrev ....Igår skulle Jag och en kollega  lasta ut en stor arbetsbänk från vår Lastbil Arbetsbänken var utav  järn och den var tung och otympligt med vasa kanter så vår 3dje Kollega skötte knapparna till Liften och då inträffade något tekniskt fel i Liften som då tippade handlöst ner och jag och min kollega föll till Marken och jag ber än till vår Herre och tackar honom för att jag inte fick den där  tunga arbetsbänken  över mig eller att jag inte illa skar mig på det via fallet.

Nog kom choken efteråt och jag tänker absolut inte stå framför eller bakom ett Objekt som skall lastas ner på Liften nu när man vet hur det kan gå.....


Jag hade ju Wylie under Helgen så det var riktigt "Nice" men pga att jag varit sjuk under veckan som varit så var jag ju heller inte riktigt 200 %  och jag upplevde henne faktiskt lite väll för bussig Haha.... Man kan tänka sig Emilia  i Lönneberga  :p




Hon känner ju sin Pappa alldeles för väll och vet vilka knappar hon kan trycka på :p



"Det är inte jag som Fostrar henne utan hon som Fostrar mig" Hahaha =)



I övrigt idag så har jag putsat fönsterna och rengjort fönsterblecken och runt om  i verkstads delen i våra nya lokaler och skall fortsätta i morgon. =)



Kramar //Inge









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Skapa flashcards