Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Onsdag.

Av Inge Gullinger. - 6 juli 2011 11:22


Nu är jag färdig med mina tele ärenden och jag säger bara ett ända ord som jag tyvärr inte kan skriva här på Bloggen =( pga Uppfostrings skäll. (tack mamma) Men nu är Bekymmerna borta ,I alla fall tror jag att dom är det =)


Min lilla troll unge hade en super go Födelsedag med många finna presenter och vi tillbringade tiden på deras Altan ute och Wy visade mig sin Hopp matta  och var verkligen duktig på att hoppa på ett ben samt en massa andra Cirkus konster.


Inte för att jag på något sätt vill skryta men hon är lyckligt lottad som bor så fint med en lagom stor Swimmingpool  och studsmatta samt sandlåda  och allt som hör till =)

"nog är det en Pappas rättighet att få skryta lite om sitt barn" =))


På Lördag är det stora kalaset då alla träffas och det blir roligt att få se nya ansikten samt se alla presenter som min lilla trollunge kommer att få. =))



Tant Sofie kommer oxå då hon tillhör den nära vänkretsen och en utav Wys favorit Tanter hehe=))





Min Mamma (Wys Farmor) Kommer med sin Man Krister så Wylie och jag kommer att åka med dom ner till Yngsjö och stanna där under några dagar. Jag längtar speciellt till stranden och det misstänker jag Wylie oxå gör hon som är som en Haj i vatten. =)


Det är som en tradition för Wylie att varje sommar ha sin Vecka hos Farmor och Plast Farfar  nere i Yngsjö.



Glädjer mig verkligen att dom får den möjligheten tillsammans då Morsan inte får möjligheten att träffa sitt barnbarn så ofta mera än att höras av via telefon emellanåt.  



Får mina nya kläder på Torsdag eller Fredag så man känner att man kan anpassa sig efter vädret bättre. =)





Vi höres och synes. //Inge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards