Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Måndag.

Av Inge Gullinger. - 18 juli 2011 22:02

Hej.


Något Obehagligt hände mig på Bussen hem idag, då en småkraftig man steg om bord bussen.

jag uppmärksammade honom genom att han var lite överdrivet trevlig mot busschauffören. och sedan gick upp för att finna sin sittplats.  Jag uppfattade honom i ögonvrån då jag satt med min mobil hur han plötsligt stannade upp och tittade på mig ,han satte sig hastigt på andra sidan gången mitt emot mig och satt längst med sina två sätten och plötsligt började kränka mig på ett besynnerligt retfullt sätt och tydligt ville provocera fram ett bråk.


Jag var fast besluten att inte ge honom någon som helst uppmärksamhet eftersom detta var så  AVVIKANDE och jag tänkte att om har han den benägenheten att ge sig på okända människor så vet man inte hur långt han kan gå??



Han var säkert där runt 35 -40 år och som sagt lite gran kraftig kläd i svarta tränings kläder och orakad med keps på huvudet jag tror han hade en ryggsäck.


Jag höll på att skriva ett sms till min syster för att informera vad som pågick utifall att?????



Till sist på denna otäcka färd så uppfattade jag hur han i ögonvrån började sträcka ut sina ben mot mitt säte ,där jag hade mina två matkassar, på ett Mycket provocerande och Avvikande sätt.


Jag bryr mig inte om själva "kränkningarna" men just hans avvikande beteendet som var så obehagligt

och jag hade hela tiden känslan att det var det han var ute efter att starta bråk. 


Till sist steg han av bussen vid ÖoB....men jag hoppas verkligen vid min GUD att han inte bor i det området när med tanke på alla barnfamiljer som bor där.










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards