Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Måndag.

Av Inge Gullinger. - 25 juli 2011 16:58

Tjenare =)


Idag drog Tjejerna ut mig på en Cykeltur till Stranden i Lyckeby och när vi kom fram så parkerade vi våra Cyklar under ett närliggande träd och la oss en bit ifrån och riktigt  njöt i eftermiddags solen.





Sofie och jag var dom ända två som vågade gå ner till vattnet och försöka doppa oss fast vi for upp igen ganska fort bägge två 


Monica och Anna valde att lugnt lappa sol istället.


Vi insåg alla att vi nog inte var så nöjda med valet av denna badstrand så vi funderade på att eventuellt redan i morgon om Vädret tillåter att inta Långö Badstrand  (tror jag det hette)


Sofie och Anna drog hem med Monica för att käka middag hos henne och  jag kunde tyvärr inte hänga på då jag behövde Fixa med lite saker hemma.


Egentligen hade  jag velat hänga med hem till Monica på Middag

men p.g.a  att jag har låtit skjuta upp sysslorna hemma under en tid så var jag illa tvungen att avstå ikväll.

 

Jag saknar er redan, men vi trefas ju imorgon 



//Inge.  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards