Alla inlägg under juli 2011

Av Inge Gullinger. - 2 juli 2011 20:40

Hej mina Vänner. =)


Ikväll känns det verkligen tråkigt och drygt ,kände mig tvungen att vara hemma idag för att vårda mina ögon så det var på både gott och ont då jag tidigt i morse kände mig  väldigt irriterad i ögonen men det gick snabbt över efter att ha sköljt och tvättat dom.



Men jag kände fortfarande att ögonen blev lite känsliga när Dagsljuset lyste in genom fönstren så jag hade en liten mörkläggning idag med men jag kände under dagen att det gick över...

Men för att vara på den säkra sidan så valde jag att vara inomhus idag.


Men Imorgon vill jag FAKTISKT gå ut en runda innan jag börjar klättra på vägarna här hemma.



Några utav mina kära vänner har ikväll en trevlig Afton tillsammans och det känns ärligt talat tråkigt att jag inte kan vara med ikväll.  


Men jag skänker dom en god tanke på att dom får det riktigt trevligt.=)


Kramar // Inge.












Av Inge Gullinger. - 1 juli 2011 08:55

Hej Mina små vänner.


Vaknade igår med att jag var jätte irriterad i ögonen och var känslig mot ljuset och fick ha en mörkläggning här hemma jag badade och kände att det lugnade ögonen stund.


Men sakta men säkert blev det bättre och idag har jag knappt inga besvär mera än att ögonen är fortfarande lite känsliga.


Jag har pratat med en Kvinna på vårdcentralen via telefon och beskrivit mina symptom och hon tyckte inte alls det lätt som Allergi utan som om det rörde sig om något annat och vi kom fram till att det var linserna som var boven i dramat ,så min tjatiga Mamma hade rätt denna gången ...hehe.




Hon från Vårdcentralen sade även  i telefonen att det är vanligt att folk slarvar och får sådanna  problem med ögonen efter att ha slarvat med linserna så det känns även lugnande att jag inte är ensam idiot.... Haha.


Min värdefulla läxa efter det här är = att jag aldrig mera vill vara så slarvig med Linserna.


Min Dotter skulle egentligen ha kommit idag men det får bli lite längre fram eftersom jag behöver villa mina ögon. 


Kramar //Inge.








 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards