Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Tisdag och mycket på jobbet .

Av Inge Gullinger. - 9 augusti 2011 16:19

Hejsan mina vänner.


Idag har det varit alldeles för mycket på jobbet så man bara känner att om jag läger mig nu så vaknar jag aldrig mer......i alla fall för resten av dagen.


Vi hade ett nytt flyttuppdrag idag uppe i Rödeby och detta var en 3a vilket visade sig vara tuffare än väntat då vi förstod att det hela inte skulle vara så särskilt smidigt som vi hade trott, då nästan varenda "jävla"  möbel var av de mer grövre och tyngre  Modellerna, ...eller har mina jobbar muskler fortfarande semester ??


Jag kunde heller inte inte jobba i lagom takt vilket jag ibland har svårt för att göra då jag hela tiden vill vara bättre, starkare och uthålligare  än dom andra ...hahah

Jag älskar att jobba hårt "MEN" jag lär mig aldrig när man behöver vara lagom.



Efter att allt då var klart så Ringde plötsligt vår Chef som ville att vi skulle hämta ett bord från några som  höll på att flytta från ett hus en bitt därifrån vi befann oss, så Jag och min kollega körde själva med den vita stora flyttbusen med det på kopplade släpet  uppåt  skogarna medan dom andra som varit med blev upphämtade av en annan......


 Vi kom fram till Adressen och det visade sig att det inte alls var ett "Bord" utan det var en rejäl hyllsektion och ett databord samt en stor Byrå sedan något mer vad jag inte kom ihåg......


Men det var bara att gilla läget och hugga i.....




//Inge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards