Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Fredag =)

Av Inge Gullinger. - 26 augusti 2011 22:22

Nu siter jag framför datorn med en kopp te och skriver av mig lite =)


Min lilla trollunge sover redan sedan några timmar tillbaka efter en mycket händelserik dag =)

Jag hämtade henne på sitt nya dagis och vi traskade ner mot det som kallas "kärleksstigen" då Wylie ville se om där möjligtvis fanns några hajar men tyvärr fanns det inga förutom kanske små fisk, men där fanns ju istället mystiska små berg och stenar som fanns längst med hela ån och där kunde ju trollen möjligtvis bo så det var ju mycket viktigt att undersöka detta =))


Väl hemma så var det bus och fredagsmys för hela slanten så nu känner man sig lite trött efter en härlig kväll med sin kära dotter. Imorgon så kommer kanske faster Monica på besök och då vet jag en liten prinsessa som blir överlycklig över att få träffa sin favorit faster.


Kramar //Inge.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Skapa flashcards