Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Inge Gullinger. - 11 oktober 2011 21:06

Hejsan mina vänner =) 



...ush ja hela September har gått och jag har inte skrivit en enda rad här på bloggen, har ju haft enorma problem med högra ögat som tyvärr inte blivit bättre så tanken på att sitta här och skriva har väll då inte varit så lockande "MEN" nu skall jag försöka få igång detta igen.=))








Och med min underbara Dotter är allt väll hon växer och busar runt som hon brukar, som sagt "en härligare trollunge finns inte" =))









Jag var på Arbetsförmedlingen i går och tillsammans med Föreståndaren från  LP stiftelsen och min Kontakt på Arbetsförmedlingen samt Försäkrings kassan har vi diskuterat om en eventuell anställning men inget är ju klart än så man kan ju inte ta ut någon seger i förskott.



Hoppas ändå att detta skall gå vägen för mig på jobbfronten då jag känner att jag behöver lite tur =))



Och när det gäller Kören så har vi nog inget på gång skulle jag tro förutom den kommande Julkonserten i December men jag återkommer närmare om det. =()




//Inge.








Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards