Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Inge Gullinger. - 31 oktober 2011 20:06

Hej Mina små vänner =)


Vill säga att helgens Halloween party verkligen var lyckad och  aningen "vild and crazy"

med all dess måttlighet hahaha=) Efter partyt som förresten var hos Monica så drog nästan alla till stan och partajade vidare då natten sannerligen var oskyldig och ung ...I ALLA FALL TILL kl 04:00

men jag kände inte för sådana ute-aktiviteter, så när de övriga hade gått ut så somnade jag på min systers nyköpta soffa istället=P


Dagen efter så stannade jag hos min kära syster och vi hade jättetrevligt trots att man kände sig en aning mörbultad ....(efter en massa god Cider och något okänt som jag "RÅKADE" smaka och som påminde typ om någon Lacknafta eller T-sprit eller rent av Whiskey ???? Jag hatar verkligen Whiskey så förmodligen kan det ha varit det det  !!?? )  ...så hängde jag med ut på en trivsam promenad vid Grässvik och handlade lite trevlig söndags middag som vi senare hade och såg på en spännande film"Sherlook Holmes" (om jag stavade det rätt ??)


Idag var oturs-molnen över mig då jag fick punktering på Cykelns bakre däck när jag skulle till jobbet och det ledde till att jag blev försenad. Men föreståndaren sade att det var lugnt när jag flåsande i mobilen i vänster hand och höll cykelstyret i den högra förklarade läget medan jag kämpade mig uppför Tennvägen. Trodde inte dagen kunde bli bättre än så här men till min stora förvåning så hade föreståndaren pratat med två utav kollegorna som lovade hjälpa mig med Cykeln och den andre Herr "X" som var otroligt duktig med att meka hade fixat nästan allting som fanns att göra på den och föreståndaren fixade en ny cykelslang och Herr "X"  fixade även bromsarna, samt justerade sadeln som stack aningen uppåt, vilket innan lett till att man inte alltid varit så himla glad när man har stött på ett motbjudande gupp med cykeln =((

Så nog blev jag väldigt överraskad när jag cyklade hem =))))



Idag fick jag det tråkiga beskedet att jag inte får en anställning, vilket verkligen är synd men som tröst har det väl en positiv sida -Jag slipper ju äntligen Bibelstunderna på morgnarna  =)







 








Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards