Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Torsdag =)

Av Inge Gullinger. - 1 februari 2012 17:50

Hej:)


Idag har dagen kretsat kring ett arbete samt två busskurer och en envis bitande vinterkyla utav vårrann egna kära omsorgsfulla modernatur.






Jag vill inte klaga men "FAN" vad kallt det är när kylan ligger på "Eller" så är jag bara ovanligt frysen av mig just denna period.


Hade ett mötte idag så jag började jobba lite senare så jag kom lagom till lunchen;) så det blev en välförtjänt kopp tee för att få upp kroppstemperaturen igen :)


Sedan väntade givetvis det där trevliga renoverings objektet på mig uti verkstan som jag så gärna skulle villa slippa men jag skulle ju ändå bara jobba tre timmar så man fick istället se det som ett rent tidsfördriv :/ men inombords kom ändå orden:



= snälla Gud gör så att detta Objekt får vingar "SÅ STORA VINGAR" så att det riktigt flyger iväg sååå jävla långt bort ifrån mig som det är möjligt !!!!!!


Imorgon och även på Fredag blir det förmodligen bara verkstadsarbete för min del MEN på Lördag så blir det till att se MELODIFESTIVALEN hemma hos syster och med vännerna haha :)) 


//Inge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards