Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Fredag med ytterligare Fredagsmyyyyyyyyyys:)

Av Inge Gullinger. - 3 februari 2012 17:51

Hej igen:)


Efter en dålig och jobbig arbetsvecka så skede något fantastiskt igår kväll som fick mitt oturs moln att plötsligt sadla om och bli ett perfekt tur moln:) då försäkringskassan hade meddelat att jag skulle ha tillbaka lite över 8000 kr, jag kunde inte låta bli att riktigt skrika av lycka på väg hem från syster så hela Spandelstorp vaknade till kl 9 på kvällen;) ....Ok nu gjorde jag kanske inte just det men vi får se det rent symboliskt då ;))



Idag bjöds det på snöskotning igen och det med blandade känslor då dom flesta gjorde sig upptagna och förmodligen med flit så jag fick skotta helt själv :( men en kollega var behjälplig i början av arbetet så jag skall inte helt klaga och inte på honom MEN jag är bara besviken på dom andra som ingick i min Legion !!!!     HADE JAG VARIT PÅ ETT RIKTIGT DÅLIGT HUMÖR SÅ HADE JAG BÖRJAT KASTA SNÖBOLLAR PÅ DOM !!!!!



Imorgon kommer min dotter hem en vända vilket skall bli jätte roligt så man får se vad för busserier och tokigheter hon för med sig hem haha och senare på Lördagskvällen så åker jag över till Syster och tittar på melodifestivalen tillsammans med resten av gänget ;))



//Inge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards