Alla inlägg den 29 april 2012

Av Inge Gullinger. - 29 april 2012 19:23

Idag har det varit den där "sista dagen i veckan känslan" så att allt har känts lite långsammare så jag fick utnyttja eftermiddagen med ett besök hos min syster som  hade vår goda vän Sofie på besök så vi tog en fika och pratade lite om ditt och datt ;) ...




Sedan på hemvägen så for mina tankar åt olika håll efter alla dom samtalsämnen man haft under trevligt sällskap och när jag väll kom hem så satte jag på en maskin tvätt för att därefter ockupera datorn,  jag hör förresten att tvätten redan är färdig kommer  snart igen..........



Tillbaka: ....Nu till annat.....



Wy har varit i Egypten en vecka med familjen Karlsson och haft en fantastisk upplevelse ,hon köpte en liten Pyramid till sin lilla Pappa i present och som jag blev mycket glad över, under hela vistelsen nere i Egypten bekantade hon sig bland annat med en Kamel som hette Oskar som Wy även  provadeatt rida på men det gick inte så bra men hon satt i alla fall på Oskars rygg och det var ju mycket moddigt gjort. :) :)



Mamma Tess och Wy hittade en mycket fin bevarad sjöhäst vid strand kanten och flygresan gick bra både ditt och hem. ;)





Längtar efter att få bege mig till gymmet imorgon och svettas lite gran, var på min första genomgång i måndags och det kändes mycket bra sedan har jag även "fyllt upp" med några nyttiga jogging rundor under veckan i gott sällskap med min syster ,känner mig redan uppladdad för att utöka mina gym besök till två gånger i veckan istället samt joggingen vid sidan om :) :)




//Inge

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards