Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

En lugn fredagskväll ;)

Av Inge Gullinger. - 4 maj 2012 22:11

En lugn Fredagskväll i det sköna Spandelstorp.










Wy sover sött i sin säng och jag sitter vid datorn och passar på att skriva några väll valda rader..... eller ja ....vi får se hur mycket jag egentligen kommer att skriva???


Åkte inte till Gymmet i förmiddags kände att jag var i behov av att sova ut lite, skall ta ett nyttigt jogging pass med Monc på Söndag :D


Hämtade Wy vid 15:00 tiden på förskolan idag och när jag kom ut på baksidan och skulle stänga igen grinden bakom mig mötes jag plötsligt av en glad springande liten solstråle som verkligen hade saknat sin Pappa hela dagen :) :)


Vi gick från förskolan till busshållplatsen mitt emot ÖoB och tog 3ans buss hem och lilla snäckan pratade nog mera om Egypten resan hela vägen än vad hon gjorde sist vi sågs då dom precis kommit hem :)



Vi köpte lite goda kakor på ICA lunden men eftersom det just var pepparkakor så har jag nu fått en ovälkommen smak av Jul :/  det skall ju vara smak av sommar och sol, strand, bad, goda drinkar och inte någon gammal tomte under ett parasoll!!! ...dom har ju givetvis rätt att få vara på stranden dom också, vill inte låta fördomsfull . ;P



Imorgon skall Wy och jag åka till Wämöparken och besöka djuren och lekparken;D  och kl 13:00 skall vi på fika hos syster med Vännerna :D






Det blir en späckad dag men det är det värt :D 


// Inge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards