Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Inge Gullinger. - 25 maj 2012 18:15

Mår Fantastiskt bra, ja nästan oförskämt bra :)))


Veckan har bjudit på fantastiskt hetta soldagar och man har bara velat njuta.

Min dag började med att äta en god (men enkel) frukost med en kopp te.

Gjorde mig sedan i ordning och åkte in till gymmet och hade ett långt och nyttigt och härligt pass.

Efter Gymmet promenerade jag till Willys på Pantarholmen och handlade lite åt min syster som inte mådde så bra men hon är på bättringsvägen.


Efter att jag varit hos syster så åkte jag till förskolan och hämtade min dotter som blev jätte glad när Pappa kom. Vi besökte konditoriet och fikade, Wylie ville sedan passa på att leka lite i lekrummet med bilarna.


Vi var inte i den lekpark som vi vanligtvis brukar vara eftersom dom hade målat om och gjort det fint, vi begav oss till lekparken hemma vid Wys istället och hade det super roligt. Sedan när pappa Jonas hade hämtat Wy så åkte jag till Willys i Lyckeby och handlat lite gott till ikväll.


Nu riktar jag in mig på en mera vågad Fredagskväll med lite go icecream och två kalla    "dr Pepper" med mera framför tvn....


Hanna Från Ama projektet ringde och gav mig nyheten att dom hittat en praktik åt mig om jag är intresserad JÄMJÖ GOIJS. (om jag stavade det rätt??)

PÅ Tisdag skall jag åka ditt och titta och se om det kan vara något? :))

//Inge.




Skapa flashcards