Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Inge Gullinger. - 3 juli 2012 16:07

 

                                             Meningen med livet.                        

 


 

På torsdag är det fem år sedan som du kom till världen och jag är dagligen tacksam över den underbara gåva som jag fått. Minns den där juli morgonen för fem år sedan som om det vore igår och när du väll var inlindad och placerad i min famn kändes det som om du alltid funnits där.

Du är och betyder oerhört mycket för mig och så älskad är nog ingen på denna jord.

 

 

 

                                              Älskad av två.

 

När jag beslutade att du skulle ha en fosterfamilj var det av högsta omsorg för din skull och det beslutet har varit det allra bästa.

Du är älskad av två familjer och har flera trygga individer i ditt liv.

 


Jag finns alltid där runt hörnet och finns alltid där för dig.

 

 

//Inge Gullinger.

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards