Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Inge Gullinger. - 20 juli 2012 21:48

 

                                        LIVETS RYGGSÄCK.

 

Ännu en behaglig och avslappnad fredagskväll :) Ibland kan man fundera på vad alla dessa dagar har tagit vägen genom åren och vad har man lärt sig av dom? Varje människa har sin ryggsäck med lärdomar, erfarenheter. Det kanske finns negativa erfarenheter som kanske har lämnat djupa sår men även dom kan ses som viktiga lärdomar.

Det viktiga är också att välja rätt väg genom livet och aldrig stanna upp i gamla korsvägar.

Vet inte varför jag börjar skriva om just detta ?? men även sådana funderingar kan vara värda att ta upp i ljuset ibland.:)

 

 

                                             

 

                                         ETT HÄRLIGT OCH GLATT BESÖK.

 

Min underbara dotter kom hem idag och stannade några timmar då mamma Tess skulle åka in till stan och uträtta några ärenden. Vi hade jätte roligt med hennes nya kompis som var en hund och hete Thyko ! (inte en riktig hund då utan ett mjukisdjur) Vi lekte med Thyko och med två dinosaurie figurer som min älskade dotter glömt kvar hemma hos mig sedan sist. Hon sken upp som en sol när hon såg att jag hade hittat dessa två dinosaurier som under en veckas tid legat under min soffa och umgåtts med dammråttorna. :)


Efter att vi ätit lunch och fikat så placerade vi oss i soffan och tittade på Barnkanalen sedan kom mamma Tess tillbaka och hämtade upp en mycket nöjd och glad dotter :)

 

 

                                                 SPELKVÄLL.

 


Imorgon skall jag och Monc till Anna och Andreas och ha en trevlig spelkväll tillsammans med vänner ;)

 

 

//Inge Gullinger.

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards