Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Inge Gullinger. - 27 juli 2012 22:14

                                                  En start på dagen.

 

Vaknade vid 8 tiden och det första som stod på dagschemat var att åka in till gymmet:)

Väll där så kändes det riktigt skönt att få svettas och samtidigt planera lite på hur man skulle planera upp dagen då min underbara dotter skulle anlända vid 15:00 :)

Efter gymmet så åkte jag till Willys för att handla lite inför kvällen och imorgon.

 

När min dotter anlände så hade hon alla sina dinosauriefigurer med sig i en plastpåse och redo för att ännu en gång leka leken Landet för längesedan.

 

       

                                         Den perfekta medhjälparen!

 

Dom flesta vet att min balkong set ut som kriget och ha gjort det dom närmsta månaderna, blomjord och kvistar på balkong golvet och tomma stora krukor med mindre trasiga krukor nedstoppat.

Jag hade lovat min dotter föra veckan att ha fixa till balkongen men detta löfte hade jag glömt bort och jag var i fullfärd med att ta tag i detta när hon kom och hon ville bestämt hjälpa till och givetvis fick hon det:) Hon hjälpte till med att sopa balkonglovet och plockade upp kvistar och därefter satt vi på en mata på balkonglovet och lekte med hennes dinosaurier. 

Hon ville gärna sitta resten av dagen där ute och leka men det ville inte jag då det verkligen var för varmt där ute, men en liten stund var ju inga problem.  

 

Nu sover hon och jag passar på att skriva av mig lite här på bloggen. :)

Vi får se vad vi hittar på för något imorgon men troligtvis blir det dinosaurierna som lockar men vi skall givetvis även gå ut i det fina vädret och köpa varsin glass:)

 

 

//Inge Gullinger.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards