Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

Länge sedan sist.

Av Inge Gullinger. - 31 augusti 2013 17:12

Det har varit en härlig sommar men nu kommer höstens gud och skvätter lite färg här och där på trädkronornas annars så gröna blad.

 

Det gör att man faller i eftertankar på hur året har varit hittills.  Snart fyller jag 30 den 18 december och det får en att känna sig allt mer närmare den hemska 40 årskrisen som jag vet bara står där och väntar in mig. :/

 

Vad har man gjort hittills i livet ?? Vad vill jag hinna göra innan jag blir för gammal ??

Ja det är mycket som jag har på min "att göra lista". 

Mycket man ångrar att man inte gjorde för typ 10 år sedan.
Men sådant ska man inte hänga upp sig på utan göra det bästa av vad man kan göra nu istället och glädjas av vad man faktiskt har uppåt. 

 

Nog om det....

 

 

Den 5 Juli så fyllde min älskade dotter 6 år. Hon har blivit den stora damen och jag är så stolt över henne. Jag kan inte fatta att det har gått 6 år alla redan !! Det känns som att det inte var så längesedan som jag fick henne inlindad i en filt i min famn. :) Hon är det viktigaste i mitt liv och jag kan inte få nog av att säga att jag är så stolt över henne...ja nu sa jag det igen ;) 

 

Jag bor inte längre i Lyckeby/Spandelstorp utan i en 2a i Jämjö väldigt nära där jag jobbar.

Mitt arbete trivs jag mycket med och jag har mycket att vara tacksam över för att ha haft en sådan tur.

 

Ska börja på gymmet i Jämjö "Welnessstudio" och satsa på bodybuilding :)  

Går 5 kilometer om dagen, har börjat med mitt storslagna projekt med att komma form !! Har inte någon koppling alls till min 30 årskris hehe.... 

 

Ska börja komma igång med skrivandet igen här på bloggen och hoppas på 133 inlägg till.

Ha det gott.

 

//Inge.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards