Alla inlägg den 8 september 2013

Av Inge Gullinger. - 8 september 2013 17:21

Har haft min älskade dotter hemma över helgen.

Vad hon växer fort, känns verkligen som det är en helt annan unge jämfört för ett halvår sedan. 

Jag fick låna en Ipad av Johannes som leder barn och ungdoms projektet på Ip. Mycket pedagogiska spel som Wylie uppskattade och satt som klistrad framför både i går kväll och idag. 

 

I Fredags sov hon borta för första gången hos sin bästis Kajsa vilket hade gått bra,

 minns första gången jag sov borta, tror jag var 14 år .....lite sent kanske men ända en speciell upplevelse då det kan vara lite främmande då det kan vara andra rutiner som man inte är van vid. 

 

Efter att solstrålen hade åkt hem så passade jag på att gå min 5 kilometerrunda då jag har ätit mycket onyttigheter under helgen. Borde gå 5 kilometer till för att vara riktigt säker på att jag förbränt tillräckligt med kalorier. 

 

Önskar er alla en fortsatt härlig dag och en härlig vecka med nya möjligheter.

 

//Inge Gullinger.

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards