Direktlänk till inlägg 4 november 2013

Måndag.

Av Inge Gullinger. - 4 november 2013 18:17

En ny månad har kommit och det har blivit allt kallare och mörkare på kvällen, vilket oxå har fört med sig nya problem som väntat runt hörnet men vi ska inte skriva om mina problem, fast det är ju en blogg så varför inte ta hornen och köra ???? Jag har ju varit öppen hittills i den här bloggen!

 

Okej....

 

Jag kom till jobbet idag och hade försovit mig, vilket inte är helt ovanligt att jag gör....

Jag gick ifrån jobbet vid 11 tiden för att göra ett bankärende och för att göra en historia kort, så drog det lite väll på tiden tyckte jag. Jag hade ett ärende till Banken Nordea som jag inte tillhörde och hade varit i telefon med en herre från banken, han sade åt mig att komma. Jag var därför tvungen att mellanlanda på min Bank, (Swedbank) för att få över lite handlingar som jag kom att behöva. När jag sedan stod på hållplatsen och väntade på 2an som skulle mot stan, satte sig givetvis en gubbe som började röka en cigarett, det är det värsta jag vet. Tror dom att dom äger hela busskuren, att ingen sitter där mer än dom ??? .....Tror jag kommer ifrån ämnet lite där !!

Väll på Nordea så säger dom att detta ärende, kan jag istället ta på min egen bank, vilket gör mig mycket irriterad!! då jag har gjort en massa onödiga resor så jag fick ta bussen tillbaka, till Lyckeby och tillbaka in på min bank och lösa mitt ärende. Detta kunde ha gått mycket fortare om jag visste redan från början att jag kunnat göra detta på min egen bank.  Men nu är det ur världen ! 

 

Veckohandlade lite efteråt och sedan tillbaka till jobbadet. Vi har lite problem med ute belysningen, men som tur är vår ordförande en gammal elektriker och kan sådant. 

 

Känner mig fri från det envisa viruset som bråkat med mig nu i några veckor.

Ska börja sakteligen komma igång igen med gymmet denna vecka !!

 

Vänta och se, efter sex månadere så kommer jag att bli oemotståndlig på marknaden !!!

 

 

Skrivet av Inge Gullinger!

 
 
Dunsaluns

Dunsaluns

3 december 2013 00:31

Haha! Bra där!
:)
Bankfolk haha, skrev just om en dröm jag hade om översittare på banken..

http://dunsaluns.bloggplatsen.se

Inge Gullinger.

3 december 2013 14:28

Ibland kan man undra om bankfolk tillhör ett släkte för sig ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards