Direktlänk till inlägg 5 november 2013

En mindre trevlig kväll.

Av Inge Gullinger. - 5 november 2013 20:25

Fick ryka in idag för att jobba kvällen, var inget jag uppskattade precis, eftersom jag ska ha mina damer imorgon kväll! Men det fick gå ändå. Man var en aning mutter och butter, sade inga vackra ord precis, i alla fall så att ingen hörde det.   

 

Efter att dom gått och jag hade låst omklädningsrummen så satte jag mig på bänken, utanför och tittade på stjärnorna och kände mig riktigt filosofisk och viss och funderade på livets små egenheter.

 

Ska sanningen fram hade jag lånat tvättstugan på jobbet och jag hade kläder i torktumlaren !! Jag ville bara hem och få det överstökat, jag svor förbannat på att det gick för långsamt!!! Hängde upp "skiten" hemma istället!!

 

(Nu överdrev jag KANSKE lite gran i det jag skrev, men det kändes inte heller långt ifrån sanningen)

 

Skrivet av Inge Gullinger.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards