Direktlänk till inlägg 2 december 2013

Midnattsblogg del 2.

Av Inge Gullinger. - 2 december 2013 23:23

Sitter här efter midnattstimman och försöker skriva något viktigt, men kommer inte på något? Har redan publicerat två inlägg som var ganska ok, i alla fall tycker jag det. 

 

Kanske jag ska skriva lite om mig själv ? Det gör jag ju ganska ofta! Jag har ju visat vem jag är genom mina inlägg, vid detta laget.

Öppenhet är viktigt, fast visa saker förblir under en tjock dimslöja. Blir du nyfiken??

 

Finns ingen så fullt öppen ärlig människa på jorden !! titta på dig själv, inte kritiskt menat utan det är bara så som det är. 

 

Jag skriver på bloggen, för att jag känner att jag, får ut något hos mg själv.   Känner att jag utvecklar mig själv, som person och människa. 

 

Varje dag är värd att dokumentera och nya tankar växer fram i takt, med vad man upplever och vad som visar sig i uttryck. .

 

Nykterhet är något viktigt för mig, jag har inga problem över att andra dricker i min närhet.

 

Jag dricker faktiskt alkoholfri öl, men ibland och egentligen borde jag avstå från det,  av ren princip skäll !!

 

Jag borde bli förbannad när någon tycker jag borde ta något med alkohol, men jag blir mer peppad istället och tycker det stärker mitt beslut. 

 

Jag har träffat människor, som har fått hela sina liv förstörda, genom flaskan och dom har en speciell plats i mitt hjärta.

 

Jag beundrar dom i deras dagliga kamp och i deras tro på den allsmäktige, jag är inte kristen men något finns där uppenbarligen hos dom.....:)

 

 

Nu är kl 00:01 så nu får jag ge upp skrivandet, för denna gången. Hoppas på en god natt sömn ska upp 05:00.....

 

 

//Inge Gullinger.

 

 

 

 

 

 

 
 
Emma

Emma

3 december 2013 00:22

Hej! Intressant inlägg..
Starkt att avstå helt fast än andra propsar för alkohol! Det visar ju bara att du är stark och står för ett bra beslut. - självförtroende är viktigt!
Ha det bra!

http://dunsaluns.bloggplatsen.se

Inge Gullinger.

3 december 2013 14:10

Tack så mycket:)
Roligt att du gillade mitt inlägg. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards