Direktlänk till inlägg 3 december 2013

Tisdag , eftermiddag

Av Inge Gullinger. - 3 december 2013 14:52

Är hemma nu under eftermiddagen, ska inte vara tillbaka fören kl 17:00, då jag jobbar kvällen.

 

Jag har blivit mycket bättre på att komma tidigare till jobbet, är på plats redan kl 06:00 om morgnarna, vilket resulterar i att jag kan gå hem efter kl 14:00. Man får ju inte vara dum :) Man får ju eftermiddagarna fria, och då kan man ju uträtta saker och ting som man annars inte hinner. :) 

 

Ska till leksakshuset i morgon och köpa några klappar till min kära dotter :) Ska bli spännande och se vad jag hittar till henne. Tycker det är enklare att handla presenter till henne.  

Är annars dålig på sådant här, med att köpa presenter, blir så osäker..  . Vad passar och vad passar inte, kan du ha detta eller inte?? Blir du glad av detta?? -Skona mig från detta elände!!!!!

 

Det handlar väll om att jag tänker alldeles för mycket. Borde kanske tänka mindre?

 

Tycker också det är svårt att vetta vad man själv vill ha i present/klapp.

Jag är inte längre så intresserad över att få julklappar, utan är mer intresserad över vad min dotter får. Hennes glädje, glädjer mig lika mycket.

 

Det som betyder mera för mig under julafton, är att få vara tillsammans med mina nära och kära :):) 

 

Jag längtar också, med blandade känslor till min 30årsdag :/ Har hyrt klubblokalen på jobbet och hittills har vi räknat med över 25 personer. (man är ju duktigt populär här i bygden) Det blir smörgåstårtor och vanliga tårtor. Är givetvis fylld av förväntningar, inte varje dag man fyller 30 ;)   

 

Önskar er alla en trevlig kväll.

 

//Inge Gullinger.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards