Alla inlägg den 7 december 2013

Av Inge Gullinger. - 7 december 2013 20:31

Vad ska jag skriva om ? Är sugen på att skriva om något men kommer inte på vad..

Jag skriver ju om det mesta som händer runt om kring mig och vad som rör sig i mitt huvud.

 

Idag så gjorde jag lussebullar hos min syster. Vi tog efteråt en fika med varsin lussebulle sedan fick jag hem en påse med 6 stycken. Nu är dom uppätna. Jag har ångest. Fan vad jag måste springa för att förbränna dom kalorierna.

Men goda vad dom! 

 

Får Träna på gymmet imorgon efter att jag varit på jobbet.

Ska bara jobba några timmar på morgonen.

 

Det var i alla fall lite vad som hänt idag samt vad som händer imorgon.

 

Mitt arbete med att komma i form fortsätter men jäkla vad svårt det är nu när det nalkas mot jultider och nyåret.

Kylan och det trista vädret har gjort det svårare med att vara motiverad. Man har jobbat en del och mer blir det att göra efter nyår.  .

 

 Snart har vi min 30 årsdag sedan ska ja gå på två julbord. Julbordet med jobbet sedan julbordet hos min Mamma.

Jag som är så galen i Janssonsfrestelse, köttbullar, äg, revbensspjäll, kalkon med mera... hur ska jag fixa detta ??? 

 

Man får verkligen skärpa sig. Men jag vet att jag klarar det. Jag ska så är det bara.

Har jag haft överviktsproblem i sju år, då ska jag banne mig ha sju år i bra form också.

 

Helst hela livet ut. Allt handlar bara om motivation och självdisciplin. 

 

 

 

Bara kämpa på det fixar du, du fixar det mesta när du väll läger manken till.

Ingen kan kämpa som du.

 

//Inge Gullinger.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards