Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Inge Gullinger. - 9 januari 2014 17:46

Var nu 9 dagar sedan som jag var inne på bloggen. Fick en jobbig tett hosta i föra veckan som istället blivit en "skitjobbig" slem hosta.

Denna vecka har varit helt åt helsike. Varit mestadels vaken inatt av allt hostande och suttit mycket vid datorn vilket är det sämsta man kan göra. Tror jag haft årets första rekord i att sitta längst vid datorn. Dokumentärer, serier, Ockulta program samt Dokumentärer igen. Finns nog ingen som uppskattar dokumentärer så som jag gör.

 

Känns jobbigt att ha behövt ställa in min och dotterns helg då jag inte hinner bli återställd. Saknar henne redan men det går fort tills nästa gång.

 

Mina nästa tankar går till jobbet.

Jag ringde (tror det var i tisdags) till projektledaren och han sa att det var lugnt på jobbet.

 

Hoppas detta elände är över tills på måndag då det kommer att vara mycket på jobbet.  

 

 

Skrivet av Inge Gullinger.  

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards