Direktlänk till inlägg 10 mars 2014

Vårkänslor.

Av Inge Gullinger. - 10 mars 2014 23:28

Det är en härlig känsla när man känner att våren är på väg. Det är fortfarande Mars men det känns verkligen i luften. Jag vandrade mina 6 kilometer idag och det var en ren fröjd att bara vandra genom naturen och de små gårdar som finns där.

 

Ska verkligen motionera nu varje dag längst motionslinan och kämpa för att komma i form till sommaren. Fuskar lite förstås då man har gymmet vid sidan om. Vill man ha bra resultat så får man bekosta det där lila extra. 

 

När man ibland på kvällarna sluter ögonen och drömmer sig bort så tänker man på hur roligt det var för i tiden då man festade med tjejerna. När vi dansade och hade det jätte skojigt. Längtar tillbaka till dom där sommarkvällarna.

 

Har alltid tyckt att tjejer har mer roligare fester än killars. Trots att jag är kille då.

Jag kan helt enkelt inte med det där med att sitta i en soffa i timmar och hinkar i mig öl och diskutera maskiner och skiftnycklar.

 

Ärligt talat skit drygt.

 

Ska verkligen se fram memot denna vår och sommar. När jag gått ner min delvikt i sommar så får jag väll fira med en morot och kanske en cider med musik och dans ;)

 

 

Skrivet av Inge.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards