Direktlänk till inlägg 17 mars 2014

Den inre Glädjen är tillbaka.

Av Inge Gullinger. - 17 mars 2014 21:00

Idag har jag mått otroligt bra. Känts som en inre glädje åter igen blommat ut.

Har insett att det var väldigt längesedan jag spred ljus och glädje i mina blogginlägg. 

Är bäst att försöka sprida lite glädje igen. Mest för min egen skull. Ska inte låta andra påverka mig så negativt så som dom faktiskt gjort.

 

Jag har alltid varit hjälpsam och gillat att jobba. Velat göra mera och även velat bli mera....

Ibland är det bara sorgligt att visa människor bara vill klaga och vara missnöjda.

Jag ska inte behöva ta sådant skitsnack utan låta sådant försvinna lika snabbt som det kom. 

Ska inte krypa under stolen med att jag själv varit negativ och på dåligt humör senaste tiden.

Har påverkats utav visas missnöje som varit riktade mot mig personligen.

. "Det kan inte du"  "Vederbörande personer kastar ut dig med huvudet före" (fast vederbörande personer inte sagt så) Är så trist när det är på det viset.  (Krossa jantelagen)


Jag har alltid undvikit konflikter och dragit mig undan, aldrig stått på mig. Visserligen har jag nog försökt men inte kunnat hela vägen fram.


Har pratat av mig nu hos en psykolog och skall gå ditt en gång i veckan. Redan första mötet kändes som en befrielse då jag kände hur min ryggsäck plötsligt blev lite lättare. Kan börja fylla upp den med positivare tankar och glädje ämnen istället.

 

Känns faktiskt ganska fånigt att skriva så här men ni vill ju vetta vad som försiggår i en 30 årings huvud. Alltså mitt eget huvud. Har ju tidigare nämnt att jag ska vara ärlig och öppen i min blogg. Tror många går med lite samma  tankar och upplevelser så som jag men dom kanske inte är så bereda att dela med sig av dom på en öppen blogg.

 


                                          

 

 

 

 

Skrivet av Inge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards