Alla inlägg den 25 april 2014

Av Inge Gullinger. - 25 april 2014 20:43

Idag kan man säga att det var "Hell on earth" gånger två, eller så farligt var det egentligen inte bara att eftermiddagen blev lite stressig, stressig, stressig och åter stressig... sa jag att det var stressigt ?????  

Men jag överlevde och har suttit vid facebook och firat med hallonsaft tjohoo ;) 

hehe..

 

Hade märkliga mardrömmar inatt och det fick en att grubbla lite: Är vi ensamma egentligen ??

Jag tror ju inte på Gud eller Gudar, Änglar, demoner, jultomten, Kalle Anka, ärtsoppa o.s.v...o.s.v 

Men jag tror på något mer det gör jag. Något djupare något som vi inte kommer att förstå. Universum är oändlig och fascinationen är bottenlös precis som universum. 

 

Varför skriver jag detta ??

 

Nä nu ska jag krypa till kojs och denna gång hoppas att farfar inte står i garderoben och skramla med sina kedjor. ;)

 

 

 

  //Inge Gullinger.

 


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards