Direktlänk till inlägg 15 juli 2014

Tillbaka igen.

Av Inge Gullinger. - 15 juli 2014 21:29

                            

                                      Länge sedan sist.

 

Nu har det gått ett tag sedan jag satte mig här för att skriva på bloggen.

Vad har hänt sedan sist?? Jo, jag har redan avklarat mina tre första semesterveckor (haft dom lite utsprida) Har min fjärde vecka om cirka sex veckor så man har något att längta efter.


Har aldrig gillat att ta ut veckorna efter varandra utan föredrar att sprida ut dom för att utnyttja hela sommarperioden. Kan ju alltid bli någon vecka som är allra soligast ;)

 

Även om jag inte har varit inne på bloggen så har jag många gånger haft olika tankar kring ämnen, meningar som kommit och gått som man givetvis glömmer bort efter ett tag!!

Nu får jag rensa här uppe i järnkontoret och se efter vad som tänkas komma fram....... ??

 

Inte vad jag kan komma på men vi får se, låt skrivandet bara gå så får vi se. Är ganska trött idag efter jobbet. Har haft det ganska lugnt på jobbet ändå.

Några är på semester så nu är det bara jag och mina två medarbetare kvar vilket är skönt då det är lugnare. :)

 

Min dotter fyllde 7 år häromveckan vilket var mycket roligt. Hon fick massor av presenter och släkten var samlad för att fira denna goa tjej.  Jag älskar denna ängel. Stoltare pappa finns bara inte!

 

Tror vi får nöja oss här, vi får se om jag tittar in i veckan.

Kanske kommer jag med lite ny poesi ;)

 

Inge Gullinger.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inge Gullinger. - Torsdag 22 feb 23:50

Sömnen uteblir med sin frånvaro, grubblerier på varför? hur? när? varför igen ...och så vidare.   Ta en tung klubba och klubba min skalle , skapa en kort minnesförlust för nattens fridsfula timmar ,.. drömma klart om lyckliga stunder, slänga sten...

Av Inge Gullinger. - Fredag 2 feb 18:24

En naturskön dröm, sann och för evigt inristad i mitt minne, ditt naturliga leende lyser lika klart som dina vackra blå ögon, ditt väsen är lika solklar som tussen solstrålar, du är älskad och alltid närvarande runt omkring mig, en skön natur en vack...

Av Inge Gullinger. - Tisdag 2 jan 21:08

Genom många dagar och många nätter finns du i mina tankar, ibland kan jag sova men oftast ej, ibland kan jag tänka på annat men sällan ej, bakom min nätthina ser jag dig, i mitt minne hör jag dig, varje ord är sann, varje ton är grann.      ...

Av Inge Gullinger. - 11 december 2023 19:45

I dom klaraste drömmar, ditt jag sällan når finner jag det omöjliga möjliga, att styra över mina klaraste drömmar, där är jag både huvudrollsinnehavaren och självaste regissören, välkommen till min drömiska värld.  ...

Av Inge Gullinger. - 10 december 2023 20:39

Du är otroligt fin, en vacker blomma som man kan älska i en evighet!     ...

Skapa flashcards