Alla inlägg den 5 juni 2015

Av Inge Gullinger. - 5 juni 2015 12:45

Finns inget så behagligt som känslan av, när man slänger in handduken och går ifrån jobbet med

insikt att det är två lediga dagar som väntar på en. Jag tar min väska och säger hejdå till alla och därefter skuttande som en liten lycklig hare, ut ur pärleporten ;-)

 

Har semester om några veckor och det blir fyra härliga semesterveckor ;-)

Har annars i alla år haft mina semesterveckor lite utsprida, för att det inte ska bli för segt att komma tillbaka.. 

Nu känner jag bara att jag vill koppla bort allt jobb...

Den lille flitige arbetaren börjar känna sig gammal!


Det är faktiskt snart 8 år sedan jag fimpade den sista ciggen.

Var ju en storrökare innan.

(bortsett från några enstaka festbloss med kompisarna,

 det var faktiskt DOM som tvingade mig därför kan detta inte räknas )  ;-)

 

Nu tar vi helg ;-)

 

Inge G.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards