Alla inlägg den 11 april 2011

Av Inge Gullinger. - 11 april 2011 16:50

Idag sov jag lite för länge så det var att slänga sig i duschen och på med kläderna och ut i förrådet på gården och  plocka ut cykeln och tok köra till jobbet när jag väll var där och färdig ombytt samt genom svett så undrade föreståndaren och dom övriga om jag har "stressat"    kl var inte exakt 8  vilket var skönt men när jag förklarade lägget kunde dom inte hålla sig för skratt ,samt att jag slog ett värdrekord på 10 minuters cykling som för mig i vanliga fall tar 15 minuter från Musikgatan till jobbet. jag slog mig själv med 5 minuter "FAN VA BRA JAG ÄR"

har tagit mig flera veckor och slå 15 minuter och idag gjorde jag det !!! 


Har idag bytt  däck på 2 släpp och på jobbets bil ( Ford tror jag ? )  så det var ett mycket "roligt" jobb    men det gick verkligen undan när vi bytte på släpen     ,imorgon är det lastbilens tur att få sina nya sommardäck.   


Handlade efter jobbet och känner mig nöjd efter en väll utförd dag.

Jag skall passa på och fixa min stakars säng som rasade ihop i fredags då ena skruven som håller ihop ena sidan hade typ åkt ur och blivit sne eller hur jag bäst kan beskriva skadan men jag skall i alla fall försöka laga det ,så jag slipper sova på soffan för jag är ta mig .. "fan".. inte gift längre !!!

Nä Inge du får ta dig i kragen och få tummarna ur ...... och se till att sängen blir lagad  för annars !!!         tja, tomma hot funkar inte på mig även om det är jag själv som säger dom.

Imorgon  blir det familjekursen för min del och det skall bli skönt och sitta och ventilera tankar och funderingar med andra vuxna i sina situationer och erfarenheter.

Ha det så bra och skött om er.


//Kramar.

Inge.







 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards