Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Inge Gullinger. - 23 maj 2011 15:53

Hej Mina Vänner ! =)


Idag har det varit hårt och härligt arbete för hela slanten då jag och tre utav mina kollegor gjort i ordning i våra nya lokaler jag har Spacklat och slipat  och känner mig nu jätte duktig.  =)  inte för att jag på något sätt vill skryta eller så men......



Det roliga är att vi  eventuellt får ett Flytt och städs uppdrag imorgon av en Fastighet ,vilket väcker funderingarna om hur vi skall klara av det om Chefen vill att det skall göras ?? då uppdrags givarna  även vill att allt skall göras genom en dag  några kollegor är också sjuka så vi är inte heller full styrka.

Och vi har samtidigt våra nya lokaler att göra i ordning 

Vi får hålla tummarna att det går väll imorgon oavsett om vi tar uppdraget eller ej.


Skall  även kolla med "Sortson" imorgon där jag köpte cykeln om dom kan laga bakhjulet då ekrarna börjat ge efter. Dom är ju även en Cykel verkstad.


Ja jag ser fram emot arbetsdagen imorgon och blir det extra jobb imorgon så får jag se det som en spännande  utmaning. =)


Kramar// Inge.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards