Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Inge Gullinger. - 24 juni 2011 15:07

Glad Midsommar på er allihopa  




För första gången firar jag Midsommar helt ensam och det känns både skönt och tråkigt men någon gång skall man prova på det. =)) Morsan och hennes man är på Brödlopp i

någonstans uppåt Sverige då en av hans söner gifter sig.

Och Min Syster och min Bror skall fira Midsommar som hundvakter så jag valde att stanna hemma. =)



Nästa Vecka åker halva jobbet till Viebeck (Eller hur det stavas ?) och stannar där en Vecka

och jag slapp åka med så istället stannar jag och några gubbar och försöker göra färdigt på Tennvägen.


Skall sanningen fram så avskyr jag faktiskt att resa bort  om det handlar om flera dagar  men en till två dagar funkar väll för mig men absolut inte en hell Vecka.



Och den 5 Juli fyller min Älskade dotter 4 år vilket skall bli fantastiskt roligt och sedan följande dag den 6 Juli åker Jag och min Dotter med Farmor hem till Skåne Yngsjö och skall stanna där hos farmor några dagar. =))


Det var lite snabb rapport om dagen och framåt i stort.



Kramar //Inge.











 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards