Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Inge Gullinger. - 23 augusti 2012 20:22

                                      Torsdag och mycket på schemat.

 


Idag hade jag tagit ledigt från jobbet vilket jag i vanliga fall inte gör men idag blev det ett litet undantag eftersom jag hade ett tandläkarbesök och ett annat ärende på dagschemat.

Min arbetsledare tyckte igår att det var lika bra att jag tog ledigt så jag hinner göra allt.  

Eftersom att jag har ett sådant förtroende på jobbet så tar jag helst inte ledigt utan vidare. Jag är omtyckt och behövd och det är alltid lika trevligt och man ser alltid framemot att få komma till jobbet. Finns hur mycket att göra och många projekt är i rörelse.

 

                                                    Alltiallo  

 

Jag kommer mer och mer att börja jobba med en barn och ungdomsledare så jag börjar verkligen ta för mig och testa inom olika områden på jobbet.

Hittills har det bara varit att assistera och hjälpa honom att ta fram och bygga upp banorna när han har vad jag kallar för barngympa.

 

Sedan har jag alltid funnits till hands om han skulle behöva mig även under aktiviteterna men oftast så finns det fröknar med. Dom har tankarna på att jag ska komma mer in i att och även börja syssla med sådant :)

 

                                   Tandläkaren och absolut hålfritt.

 

Var idag hos tandläkaren vid 11:30 och blev varmt mottagen av dom trevliga tandflickorna :P

Det visade sig att jag inte hade några hål i år heller :) Vissa har ju bra tänder. ( Inte för att skryta )

Jag hade varit där knappt en halvtimme och efter att jag betalat så cyklade jag hem och fortsatte med att städa av hemma tills det var dags att förbereda sig för nästa ärende som givetvis gick bra.

 

                                      En glad dotter kommer imorgon!

 


Min goda lilla tös kommer imorgon och då blir det fredagsmys. :) Sedan på Lördag åker vi och farbror kalle till Yngsjö och hälsar på farmor och plast farfar. Kommer att bli en heldag där  nere i Skåneland. :)

 

 

 

//Inge Gullinger.

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards