Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Inge Gullinger. - 19 mars 2014 17:15

När jag kom till jobbet idag så var båda 3fasarbetarna  iväg på ett viktigt ärende. Jag gick yrvaket, direkt på omklädningsrummen och började städa. Borsten for fram och tillbaka och dammolnen som bildades bevisade på gårdagskvällens aktiviteter.  När jag avslutade sopningen så tömde jag båda sopkorgarna i 1an och 2an samt 3an och därefter fyllde upp vatten och började skura av golven. Projektledaren och jag fixade till målen ute på konstplanen så att alla stod på rätt plats.

 

Vår eller rättare sagt MIN traktor fick problem med motorn för tre dagar sedan så jag jagade det företaget som min kollega bad mig ringa till. (minns heller inte vad dom heter) Alla mekaniker var sjuka och det var oklart när dom skulle komma tillbaka. Min kollega fick tag på en kille som kunde med sådant och som snabbt fixade det och faktiskt idag så kom en utav mekanikerna som skulle titta på traktorn. Jag var givetvis hemma på lunch under tiden. Projektledaren berättade när jag kom tillbaka att han redan hade varit här och att han inte hittat några fel. Vilket vi redan visste :) Men det var ju bra att han  ändå kom (TROTS att jag ringde återbud i morse via telefonsvaren) för man vet ju aldrig om det kan finnas nått fel som vi inte vet om.

 

Annars har jag jobbat med den lilla parkeringen och snyggat till den. Räfsat löv och ris samt krattat. Ska skotta ut stenjord över parkeringen imorgon och fylla igen vissa ställen.

Det ska senare komma en grävmaskin som ska göra parkeringen lite större så i visa ställen behöver jag inte lägga för mycket energi på. Annars finns det lite bråte som jag måste flytta längre upp i skogen.

 

Ska fortsätta med parkeringen imorgon :) 

 


 

 

 

 

//Inge.

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards